|
Hello People
![]() " I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck " AQILAH
FATIHAH FAKHIRA |
refresh
profile
tutorial
affies
twitter
follow
lol}
April 20, 2012 | 6:59 AM | 0Comment
Hi!!
Took part in scrabble competition just now, Nabillah was there. She helped me a lot. Well, this is my fucking first time main scrabble and I dont even know how to play and their rules & regulations also I didnt know haha. And what can I say is, Nabillah is way too different from her sister. Nabillah lg ….................................. em hahahahaha ok ok,
Lepas makan semua, Awatiff and Syaz left me for Anis and I was like haha ok ALONE. Fortunately, I bumped into Najiha and Nazurah. I asked Najiha to belanja me ice cream. Then she said ok. Went to Nabillah, minta duit, she gave Najiha RM1.00 untuk belikan ice cream for me cause aaaaaaaaa adalah kan. Dah beli semua tu, cakap cakap dengan Najiha and Nazurah. Then we went to the pameran sementara tunggu ais krim tu habis sebab Nabillah nak yg bahagian bawah haha then bumped into Nabillah and there ya go, sekali ngap je haha. Lepastu gosipping with Najihah and Nazurah, it was pretty awesome!!!!! hihi, Najihah cakap she will never interested to get 'adik angkat' semua ni. Hahah and I did told her about those panggung wayang semua tu, and she and Naz laughed and Najihah was like, aku teringin nk ada adik angkat. Hg mesti tk percaya kan Naz? Hahahaha and Naz mcm, 'ha syazana, carikan dia seorang adik.' hahahah the fuck? No worries, i'll help you. :P
Then Awatiff asked me to pergi sembahyang, I asked her to teman me and she just stood there and dont even care about me, lepastu terus ajak Najihah and Nazurah. Bila dah halfway, I was like, 'malas la wey hahahahaha' and najihah mcm 'eh jgn mcm tu. Cepat lah!!' haha bumped into Kak Aini, and Kak Thirah, talked about ehem, and …
Jihah: ni adik angkat Naz. *pointing at me*
Me: *poker face*
Naz: gilaa tak nak aku hahahaha. Adik Jihah ah.
Jihah:Woi tak nak ah hahahahahahhaa.
Me: *poker face then blah*
Jihah: *pulled my hand and hugged me* eh eh sorry la.
Pergi surau with them. Ambil wudhu' semua. Pakai kain telekung. Oh and I dont even know how to ikat the kain hahaha ikan mcm ikat kain batik je. Then, Jihah bangun and tied it up for me. Dia bebel lah mcm mcm hahaha start waktu tu rasa mcm ehem, she has the ke-kakak-an punya sifat hahahahahahah ><
Turun bawah, and jihah mcm....
Jihah: eh aku nak ckp ni, serious aa, jgn gelak.
Me: haa ok, ckp.
Jihah: sebenarnya, aku nak.............
Me: AHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAH LAWAK GILE
Jihah: wey elok elok ah serious hahaha
Me: ok ok, *tutup muka with telekung*
Jihah: aaaaaaaaaa mana aci.
Naz: *tarik telekung*
Me: ok ok ckp.
Jihah:sebenarnya, aku nak.....................
Me: hahahahahahahahhahahaha
Jihah: ok malas ah
hahaha Jihah touching :P sorry la tau? Hahaha pergi ambil botol air and tudung, they teman me pergi isi air. Najihah hold the bottle, while Naz pegang tudung, me? LIKE A BOSS!! hahaha, Jihah yg tolong isi air semua tu. Comel nya lol kk, tengok pameran with her, main tic tac toe, hahahahahahhahahaha lawan tornado bottle tu, seronok.
Lepak with Nabillah sekali, and Najihah bisik bisik 3 org, and Nabillah sat beside me, Najihah pun, epastu derang mcm, sebenarnya kan syazana......................................... hahahahahahahahahahah
lepastu derang angkat, haha lepastu Nabillah jahat suruh lepas, Jihah pun!!!!!!!!!!!!!!!! lol k, lepastu sembang sembang, Jihah nak balik dah. Salam dia banyak kali ahahahaha, lepak with Nabillah pulak, she was fun. 3N WAS FUN, AMAZING!!!!!!!!!!!!!!!!!! yay, oh and I miss jihah ady lol xD and for heaven's sake, I have this kind of em feelings towards her. Yknow, just like adik and kakak hahahahaha lol im not hoping too much. XP Shes nice, tell ya, ok bye.
|




