|
Hello People
![]() " I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck " AQILAH
FATIHAH FAKHIRA |
refresh
profile
tutorial
affies
twitter
follow
by the look, you don't even care, aren't you?}
June 25, 2011 | 8:14 PM | 0Comment Selfish? Brrr mungkin itu title yg sesuai untuk kau sekarang. Mungkin ye or mungkin tidak. Oh kejap scratch that. Title tu mmg untuk kau. Kau tk pernah sedar apa yg dah jadi dekat kita semua sekarang kan? There’s only one thing yg kau fikir, have fun. K malas nk cakap banyak, fikir sendiri k? semua org nak benda jadi mcam dulu, tapi kau? Tk tk pernah. Im pissed. Pissed. I want to care, feel secured, at all times. Who doesn't? I want to take everything easily. Who doesn't? I want to change all the bads to Who doesn't? I want to consider everything in all aspects. Who doesn't? |




